Telefon: +48 512 461 466

By: m.urbaniec0 comments

Zadania:

  • Wsparcie Eksport managerów w realizacji działań sprzedażowych i po-sprzedażowych
  • Koordynowanie procesu zamówienia tj. wprowadzanie zamówień do systemu, monitorowanie dostępności i kompletowanie towarów, ustalanie warunków i terminów dostaw, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów handlowych
  • Aktualizowanie cenników, wysyłanie próbek towarów, tworzenie baz danych

Oczekujemy:

  • Dobrej znajomości języka polskiego i innego języka (preferowany: angielski, niemiecki, rosyjski, włoski lub francuski)
  • Doświadczenia zawodowego w pracy z klientem biznesowym (mile widziane)
  • Umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji
  • Samodzielności w działaniu
  • Bardzo dobrej organizacji pracy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na zasadzie umowy o pracę
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie składające się z podstawy i dodatku uzależnionego od wyników pracy
  • Benefity pozapłacowe, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zniżki przy zakupie karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Imprezy integracyjne i okolicznościowe dla pracowników
  • Dopasowany do indywidualnych potrzeb okres wdrożenia do pracy pod okiem doświadczonych współpracowników
  • Możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, a także szansę na dalszy rozwój w organizacji w zależności od indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych

Jesteś zainteresowany/a?

Miejsce pracy:

Chrząstowice

Zmiany:

8-16

Wynagrodzenie:

podstawa + premia

Masz pytania?

+48 512 461 466

Zadzwoń do nas

Related post

Leave A Comment